Foto’s © Hulpdiensten Gorinchem – Max Liet

Op maandag 9 november, aan het eind van de middag, belde een geschrokken bewoner vanuit het appartementencomplex aan het Snippengat, dat er iets niet goed was gegaan in de keuken. Hierbij ontstond een vlam in de pan.

De brandweer rukte direct uit maar hoefde geen bluswerkzaamheden te vervullen. De bewoner had gelukkig toch kans gezien om de vlammen te doven. Dit deed hij door een deksel op de pan te leggen.

De brandweer kon nog wel van dienst zijn om met een ventilator de rook uit het gebouw te verdrijven.

previous arrow
next arrow
Shadow
Slider
Delen